Thursday, March 6, 2008

Mari kita semua kenali jenama kasut...

Bubblegummers

Bubbelgummers adalah kasut untuk kegunaan kanak-kanak. Jenama ini berasal dari Latin Amerika dan ia dibuat secara meluas di Asia dan Eropah. Kasut Bubbulgummers menawarkan quality yang terbaik, selasa, ceria dan bewarna warni untuk kanak-kanak yang berumur 0 hingga 9 tahun. Ia juga menjamin kesihatan tumbesaran kaki kanak-kanak. Bubbelgummers mempuyai rekaan baru yang tersendiri dengan kombonasi bahan yang berkualiti pada permukaan atas dan tapak kasut. Kasut ini boleh diperolehi pada harga di antara RM11.99 hingga RM59.99. Sebahagian besar dari kolesi terbaru terbaru akan diperkenalkan melalui iklan.
Bubbelgummers juga memperluaskan produk keluarannya seperti bag bersantai, bag sekolah, alat tulis dan sebagainya. Jenama Bubbelgummers harus diberikan pujian kerana ia memberikan wajah baru kepada aksesori tambahan yang menggunakan tema kartun.

Power

Kasut Power mempunyai pelbagai jenis, kegunaan dan fungsi. Ia boleh digunakan untuk acara berlumba, latihan sukan, acara gelanggang, bola keranjang, bola sepak dan pelbagai aktiviti luar. Ia mempunyai fungsi yang digabungkan dengan kreativiti. Kasut Power mempunyai perbezaan mengikut kategori pemakai seperti golongan muda yang gemarkan trend kasual, relaksi beserta dengan fesyen terkini. Setiap kumpulan ini mempunyai fungsi teknikal dengan fesyen untuk mengukuhkan imej Power. Acara badminton adalah salah satu koleksi kasut Power yang paling terkenal serta digemari ramai.

Marie Claire

Kasut Marie Claire adalah untuk kegunaan wanita yang mengamalkan cara hidup yang aktif seta mereka yang mengikut gaya moden tradisional serta kontemperori. Kedai kasut Marie Claire telah berjaya dibuka di Amerika dan Asia.Jenama Marie Claire dimiliki oleh bata di seluruh dunia kecuali Jepun dan Korea

Weinbrenner

Koleksi Weinbrenner kebanyakkanya adalah kasut kulit, dengan pelbagai pilihan seperti but,potongan rendah, Mokasin serta kasut Trek. Potongan atau rekaan berpandukan daripada fasyen tetapi tetap mengutamakan rekaan dan pilihan kulit yang bersesuaian dengan suasana pelbagai kegunaan serta aktiviti luar yang lasak. Setiap potongannya masih berkait rapat dengan gaya rekaan yang kasual. Penutup bagi kasut weinbrenner biasanya mempunyai tali dan lubang untuk tali, ada di antaranya pula menggunakan pencangkuk, cicin-D dan tali kulit degan kepingan besi. Warna pada kasut biasanya menggunakan tone warna semulajadi termasuk hitam, coklat, CafĂ© dan burgundy. Tagline yang digunakan ialah “Outdoors is yours"

Comfit

Keselesaan menjadi asas penting dalam bentuk rekaan kasut Comfit dan ia menghimpunkan semua jenis kasut daripada jenis yang selesa. Banyak tarikan dan ciri-ciri yang terdapat pada kasut comfit, antaranya ialah jahitan berganda, molded, dan pelapik kaki yang memberikan kesan urutan pada tapak kaki. Pada kasut ini juga terdapat gelembung getah yang mampu memberikan sokongan pada kaki, kain lembut atau pelapik cambrelle turut digunakan untuk memberi imej selesa dan bergaya. Kebiasaannya kasut comfit menggunakan Getah, PVC, PU atau TPR pada bahagian tapak kasut. “Get Comfortable Today” merupakan Tagline yang digunakan bersesuaian dengan status kasut Comfit ini.


myspace layouts

No comments: