Thursday, March 6, 2008

hai kawan-kawan...



Assalamualaikum.....dan salam sejahtera....sebelum tu nak bagitau, gambar kat atas tu, gambar aku lah...

Blog aku ni merupakan blog berkaitan dengan alas kaki kita...... Walaupun tajuknya "setapak menjadi beribu tapak", aku telah kaitkannya dengan kasut,selipar dan seumpama dengannya....Walaupun pada realitinya kasut sekadar dipakai di kaki, tetapi kamu semua tahu tak bahawa kasut amat bernilai dan mempunyai peranan yang besar dalam kehidupan kita. Kasut atau selipar dan yang sewaktu denganya sering bersama kita walau di mana kita berada. Tanpa kasut dan yang seumpamanya tu, kaki kita mungkin akan tercedera dan kemungkinan kita dipandang tidak siuman dalam kalangan masyarakat. Oleh sebab itu, aku menyediakan blog berkaitan ini dalam bentuk informasi dan aku turut sediakan beberapa puisi yang berkaitan dengannya tau....Puisi-puisi ni adalah hasil nukilan aku sepenuhnya,bukan cetak rompak tau..Di samping itu aku turut selitkan sedikit hiburan untuk mereka yang melawati blog aku, misalnya aku sediakan permainan berkomputer,gambar-gambar untuk tatapan anda dan macam-macam ada lah...Selain itu, istimewa buat mereka yang melawat blog aku ni akan dihiburkan dengan latar lagu tau....Aku harap, sesiapa yang melawat blog aku, semua akan terhibur dan ringan-ringankan jari-jemari anda untuk memberi komen...sekian terima kasih...sayang semua...uuummmuuuahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: